First stop

Jag är trött på att vakna upp och känna mig sjuk.

Idag var inget undantag. Men nu mår jag värre. Är så trött, kroppen är svag och halsen gär såå ont och jag hostar och är förkyld.
Tanken var en nap nu men istället blir det att åka till fabror doktorn för att se om det är influensan som tagit över min kropp. Efter att ha haft fyra barn som åkt till doktorn men som kommit hem med förklaring " allt är bra" så är mina förväntningar inte så höga. Men vi får se, det kan ju inte skada.

Vi hörs senare!

Hoppas ni mår bra därute!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, ja. Jag var först inte säker på att det var du, men sedan läste jag din blogg och la ihop två och två. Ja absolut! Jag tycker det var jätteroligt, och jag ser verkligen fram emot att framföra det! Alltid bra. :P

2009-11-02 @ 19:43:30
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Cecilia JMJ

Hoppas att det gick bra :P

2009-11-02 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se