I hate this part right here

Jag borde döpa om min blogg från "au pair blogg" till "sjuk blogg". Förlåt att jag inte har något roligare att komma med än mina sjukdomar, hur jag mår osv. Dock så ändras ju symptomen så lite variation är det ju i alla fall!

Just nu mår jag fruktansvärt dåligt. Det känns som att jag brinner upp samtidigt som jag fryser så jag skakar. Min hals gör så fruktansvärt ont att jag inte kan prata, hosta eller ens svälja.
Men som min värdmamma sa, och om jag minns rätt, så är detta den värsta dagen. Imorgon kommer jag (förhoppnigsvis) må mycket bättre. Det gjorde jag förra gången i alla fall så jag håller tummarna. 
Trots att klockan bara är lite efter sju ska jag nu ta mig till sängen och säga god natt, om jag orkar gå de få stegen till sängen. Det säger väl allt om hur mycket energi jag har.

Hoppas ni har förståelse över att jag inte skrivit eller lagt upp bilder från Halloween eller NYC. Det kommer när jag mår bättre. Det lovar jag!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

KRYA PÅ DEJ GUMMAN!!!!!!! Här faller just nu årets första snö!!!!

2009-11-04 @ 15:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se