Lördag

Idag efter att ha jobbat lite så åkte jag för att leta och köpa julklappar. Och köpte julklappar gjorde jag. Till mig själv! Men lika glad är jag för det! Vet inte varför, men jag tyckte jag förtjänade det. Lite för tidiga julklappar till mig själv bara. Problemen med de andra julklapparna tar vi tag i en annan dag...

Nu sitter jag här och fixar lite. Ska snart äta sushi med mina värdföräldrar. Ska bli gott och trevligt!

Joel och Martina ringde förut. Ska bli såå kul att få träffa dem imorgon!

Hoppas ni har en bra helg!


Mina inköp idag!

Kommentarer
Postat av: Malin Månsson

Hej! Jag undrar var du handlar alla dina kläder? Finns det någon speciell kedja du gillar som inte finns i Sverige? Är Forever21 lika bra som det verkar ?



Kram ocg tack för en bra au pair blogg. Blir inspirerad ;)

2009-11-23 @ 14:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se