Lyckorus!

Nu är jag hemkommen från New York City. Befinner mig i ett sådant där lyckorus som man bara gör när man har besökt the Big Apple. Staden visade sig från sin absolut bästa sida denna dag i November med solsken och varmt väder. Trodde jag klätt på mig för lite när jag inte tog en jacka. Men nej då!

Uppdaterar med mer text och bilder imorgon men först måste jag bara säga att jag kan lägga till 3 nya kändisar på min lista över kändisar jag sett. De enda två jag sett har jag sett i Albany men nu såg jag min första i NYC. Eller ja, det blev tre innan jag begav mig hemåt. Detta bidrog STORT till mitt lyckorus!

Skulle gärna sätta på musik och dansa runt och hoppa i sängen. Tyvärr går inte det då min värdfamilj sover. Ska väl också försöka göra som dem.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kan tänka mig hur häftigt det måste varit att strosa runt där! Kul med bilder snart! Kram

2009-11-09 @ 19:33:03
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: L

Vilka kändisar var det? och vilka har du sett i Albany?

2009-11-09 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se