Musik just nu!

Nu innan det är jullåtar som bara kommer att spelas hos mig tänkte jag berätta vilka låtar jag gillar och lyssnar på just nu.

  • Kelly Clarkson - Already Gone
  • The Fray - Don´t Let me go
  • Jamie Collum - Everlasting Love
  • Lady Gaga - Paparazzi
  • Taylor Swift - Change
  • Taylor Swift - Tell me why
  • Taylor Swift - You´re not sorry
  • Rob Thomas - Her Diamonds
  • Jordin Sparks - Battlefield

Kelly Clarksons "Already Gone", är min favorit låt just nu. Såå bra!

Finns många fler men detta var några av mina favoriter.

Vad lyssnar ni på? Har ni några låttips?

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag bara älskar "who says" med John Mayer och "Fireflies" med Owl city.

2009-11-20 @ 06:14:12
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Elin

"Chances" med Five for Fighting och "Come back when you can" med Barcelona är mina favoriter just nu :)

2009-11-23 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se