New York City

Hoppas ni hade en bra Halloween. Det hade jag! Men mer om det en annan dag.

Nu aker jag till New York City dar jag kommer att spendera hela min sondag. Planen ar att ga runt och bara vara och njuta och sen har jag en tid att passa pa eftermiddagen. Men mer om det skriver jag nar jag ar hemkommen.
Min vardmamma trodde att jag skulle vara med i en filminspelning. Tyvarr ar  det inte sa. Det hade ju varit en drom. Men nej, ingen filminspelning.

Nej, nu maste jag aka till taget. Ska bli saa kul att aka in till " the big apple".

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, jag vet vad det är. Jag såg dig där. (Tror jag) om det var på 5th Ave 48st East... Vill inte avslöja något innan dig.. Ha det bra! :D

2009-11-02 @ 04:16:15
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Maria

jag såg dig med! :)

2009-11-03 @ 06:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se