Städlördag

Detta sysslade jag med idag. Tog ut ALLA kläder från garderoben och rensade.


Mina kläder från garderoben!

Efter det fortsatte jag med mina kläder i mina två stora byråer. Hade mamma varit här hade kasta högen blivit större. Dock hittade jag kläder som jag glömt bort att jag hade osv som jag nu ska börja använda. Så jag är nöjd!
Plus att jag stoppade undan lite kläder som ska hem till Sverige, kläder som jag inte vill kasta men som jag inte kommer att använda här. (Längtar inte tills den dagen då jag måste rensa på allt för att jag ska åka hem).
När jag ändå var inne i rensade så tog jag tag och rensade i ALLA lådor där jag har papper plus andra saker.
Så jag är mycket nöjd med dagens städdag.

Nu är det sängen.
God natt kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt jobbat Mathilda!!

2009-11-08 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se