Strept throat....igen

Jaa, nu är jag hemma igen efter 2 1/2 timme. Det tar bara 2 min till doktorn och 2 min till apoteket. Så resten av tiden spenderade jag med att vänta, vänta och vänta. De undersökte mig och så fick jag vänta liite till.
Ingen influensa här (även om min värdmamma tror att jag hade det förra veckan). Men strept throat (halsfluss) har jag. Inte konstigt att halsen gör så ont som den gör.
Inget godis kunde jag ju köpa och trösta mig med så det blev två tidningar istället som jag tänkte lägga mig och läsa. Så får vi se om jag somnar också.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nä, men gud vad jobbigt! Och precis nu när du behöver rösten liksom.. Men jag tror att bara du kommer så lär du dig ju ändå hur du skall sjunga liksom. Fast vi ingår ju i "den vnaliga melodin", eller den stämma man brukar sjunga, om du är med :P vet inte hur jag skall förklara, haha. ^^

2009-11-02 @ 23:27:08
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se