Härlig Höstdag

Igår började dagen med att vi åkte till tjejernas skola där det var "Pumpkin Fun run". Barnen sprang en liten sträcka och efteråt fick de en pumpa.
Efter lunch åkte vi till en "Fall Festival" uppe i "bergen" där de hade polishundar, polishästar, hayride, ett litet tåg, musik och mat m.m. Det var riktigt kul att vara ute i det härliga höstvädret och leka och busa med barnen. Jag var nog lika trött som barnen i bilen hem efter allt busande. Men kul var det!




Utsikten uppe i bergen

 
  







Jag önskade att jag kunde läga upp bilder på barnen för jag har jättemånga söta och fina från den dagen när de letkte i löven. Men ni får nöja er med en bild på mig istället. Höst är en mycket härlig årstid ändå!


Kommentarer
Postat av: Emma

jätte fina bilder!

2009-10-19 @ 22:07:30
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se