Gossip Girl

Har fastnat för en ny serie. Eller den är ju inte ny men jag har precis börjat att titta på den: Gossip Girl!
Förra avsnittet var jättebra så jag ser fram emot det nya avsnittet ikväll. Men innan det väntas ett nytt avsnitt av One Tree Hill. Ingen dålig tv-kväll.

Men först ska jag jobba. Börjar jobba om en halvtimme. Ingen dålig dag. Dock innehåller resten av veckan mycket mycket mer jobb så det är bäst att ladda upp batterierna.
Dagen idag spenderades med en sväng till shoppingcentret där jag till min glädje och lättnad hittade precis vad jag letade efter till min Halloween kostym. Trodde inte det var möjligt! Sen kom jag hem och tog en härlig höst promenad innan jag satte mig med min scrapbooking. Mycket bra och skön dag!



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh Gossip Girl igår var riktigt bra :) Bästa avsnittet hittills på denna säsongen! .. Klart jag såg bilderna :) Här är det bra också, har varit lite förskyld bara.. Kram

2009-10-13 @ 18:10:42
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se