Influensan?

Det blev inget besök hos barnens mormor idag. Inte för mig i alla fall. Jag stannade hemma med en sjuk liten tjeja. Jag städade och fixade och sen kände jag att vi förtjänade att slappa så det blev ett avsnitt av "One tree hill". Måste ju hinna se dem innan det kommer ett nytt på måndag.

Nu mår jag inget vidare och ska snart bege mig mot sängen. Huvudet värker och det känns som att jag har feber. Min värdmamma tror att snart kommer vi alla ligga däckade och sjuka. Ingen rolig tanke. Tydligen går influensan på barnens skola. Så peppar peppar för att den inte drabbar oss. Men hellre nu än nästa vecka då det är Halloween. Usch för att vara sjuk då.
Nej, nu ska jag lägga mig och läsa några skvallertidningar som jag precis fick av min värdmamma. Så hoppas jag att jag mår bättre imorgon. Och så hoppas jag innerligt på att ingen blir sjuk nu, inte på Halloween, inte nu.

Hoppas ni mår bra!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej



Jag ramlade in på din blogg och såg att du varit AuPair i Usa. Jag själv funderar på att åka efter sommaren nästa år men har många funderingar. Hoppas det är ok om jag frågar dig några...



Det är förvirrande med alla agenturer! Vilken ska man välja, vad blir billigast och finns det bättre/sämre agenturer? Hur vet man om man får en bra familj, får man byta om man itne trivs? vad tycker du var det jobbigaste/bästa att åka iväg? vad ska man tänka på. Finns det ställen man inte ska åka till?



Sorry om jag fråge bombar dig :P



2009-10-22 @ 22:12:48
Postat av: Rebecca

Hej



Jag ramlade in på din blogg och såg att du varit AuPair i Usa. Jag själv funderar på att åka efter sommaren nästa år men har många funderingar. Hoppas det är ok om jag frågar dig några...



Det är förvirrande med alla agenturer! Vilken ska man välja, vad blir billigast och finns det bättre/sämre agenturer? Hur vet man om man får en bra familj, får man byta om man itne trivs? vad tycker du var det jobbigaste/bästa att åka iväg? vad ska man tänka på. Finns det ställen man inte ska åka till?



Sorry om jag fråge bombar dig :P



2009-10-22 @ 22:14:45
Postat av: Rebecca

Hej



Jag ramlade in på din blogg och såg att du varit AuPair i Usa. Jag själv funderar på att åka efter sommaren nästa år men har många funderingar. Hoppas det är ok om jag frågar dig några...



Det är förvirrande med alla agenturer! Vilken ska man välja, vad blir billigast och finns det bättre/sämre agenturer? Hur vet man om man får en bra familj, får man byta om man itne trivs? vad tycker du var det jobbigaste/bästa att åka iväg? vad ska man tänka på. Finns det ställen man inte ska åka till?



Sorry om jag fråge bombar dig :P



2009-10-22 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se