Nästa: Chicago

Provet idag kändes helt ok. Ibland när man gör prov så kan man känna att läraren försöker "lura" en osv. Men här var det rakt på sak och inga konstigheter. Skönt! Spännande att se hur det gick.

Idag har jag varit frusen hela dagen. Så jag har packat ner varma kläder. Här ska inte resan förstöras för att jag går runt och fryser. Nej nej.
Imorgonkväll beger jag mig mot Chicago. Ska bli så kul! Jag hoppas innerligt att vädret är på vår sida. Kan inte solen titta fram? Och inget regn, det bara förstör. Det ska bli jättekul att få se staden i alla fall. Jag bara hoppas att vädret blir bra. Ska också bli spännande och kul att äntligen få träffa Julia som jag ska åka med. Vi har aldrig träffats så det ska bli kul!

Vi hörs när jag kommer hem. Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: malin

oh , tack! ja nu är det mkt bättre. häftigt att åka med nån som man aldrig träffat till chicago , hur kommer det sig :) ? jag är likadan , fryser konstant nu för tiden.. usch!

använder ett program som heter photoscape. riktigt bra , finns massor filter och funktioner att ändra bilderna med. Ta hand om dig. Kram!

2009-10-02 @ 09:30:23
URL: http://tadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se