På tu man hand

Idag har jag haft en bra dag. För det mesta! Har spenderat tid med ett barn i taget idag vilket är riktigt kul. Glömmer bort det ibland. Man riktar all sin uppmärksamhet till ett barn och det känns som att de uppför sig bättre när de är ensamna. Oftast, inte alltid.
Åkte och handlade med killen. Han var jätteduktig och hjälpte mig att plocka varor och sen ville ha köpa en blomma till sin mamma. Så gulligt!
Innan middagen tog jag en cykeltur med den äldsta. Vi cyklade runt och njöt av naturen, lukten, träden ocn vattnet. Så mysigt! När vi kom tillbaka tog jag en cykeltur med den andra tjejen vilket också var kul!
Jag uppskattar att spendera tid med barnen på tu man hand och jag tror att dem gör det också. Den minsta spenderar jag mest tid med sjäv eftersom hon är hemma mest om dagarna.
Så idag har det varit en mycket bra dag!

Nu är det sängen! Ska, som vanligt, bli riktigt riktigt skönt!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! läser din blogg och tycker det verkar vara helt underbart där borta i usa, har själv bestämt att åka efter studenten. men en sak undrar jag. du skriver att du åker och handlar ibland, handlar du för dina pengar då, eller ger familjen dig pengar som du handlar mat för? :)

2009-10-21 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se