Pitabröd med kyckling

Sitter här och funderar på vart min fyra och en halv timmes rast tog vägen. Nu återstår en timme och jag vet typ inte vad jag har gjort (förutom att duschat, ätit lunch, tittat på Grey´s Anatomy osv). Tänkte vara lite effektiv och kolla vilka kort jag ska framkalla. Ingen lust men måste göras. Det är mycket roligare att kolla efter julklappar!
Inget händer i eftermiddag, inga simlektioner eller liknanade så det hade lätt kunnat bli en ganska seg eftermiddag. Men inte nu inte. Vi ska till barnens mormor för att hälsa på deras kusiner som är här på besök från South Carolina. Så det ska bli kul!

Igår åt jag och min värdmamma något enkelt men gott till middag. Pitabröd med kycklig, sallad, tomat, gurka, lök och avokado i. En dressing över det och den var färdig att ätas. Så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se