Saab - Volvo

Vi kör på svenskt i den här familjen när det kommer till bilar. Det känns tryggt!
"Min bil", den bilen jag får ha på fritiden och den som jag oftast tar om jag bara har två barn, är en saab. Men imorgon blir den saaben en volvo. Imorgon får vi nämligen en ny bil.
Är faktiskt väldigt förväntansfull! Ska bli kul att få en ny bil att köra runt i. Dock konstaterades det idag att det kommer att bli fajt om vem som ska köra den. Jag eller värdmamman. Haha!

Imorgon kommer den hem! Så imorgon när jag åker till skolan blir det min sista tur med min saab (tänk så mycket vi upplevt tillsammans). Dock har den inte varit pålitlig på sistone. Kommit upp varningssignaler och luften ur däcken har försvunnit lite då och då. Inte säkert!

Känns tryggt att vi fortsätter köra svenskt! Så på onsdag blir det att köra volvo. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se