Skratta eller gråta?

Ja det är precis det jag undrar. Ska jag skratta eller gråta?!
Om man räknar med mig är vi sju personer i min värdfamilj och just nu ikväll är 7 personer sjuka. Dvs ALLA.
Influensan har nog tagit över oss alla. Börjar fundera på om till och med hunden är sjuk.

Jag jobbade också min första dag idag sen jag blev sjuk. Åkte till skolan och sen kom jag hem och jobbade. Det gick bra, förvånansvärt bra. Men nu mår jag inget vidare. Precis om resten av familjen alltså.
Alla fyra barnen ska vara hemma från skolan imorgon så det kommer att bli en lååång dag. Usch, kan vi inte bara bli friska. Det är ju Halloween på lördag också. Då vill jag inte att barnen ska vara sjuka. Vi har ju inte ens gjort pumpor än. Usch...

Så snart, väldigt snart, blir det sängen för mig så jag orkar med imorgon.
Natten i natt blev inte mycket sömn. Kl 2.44 vaknar jag av att den minsta gråter. Efter en minut tystnar hon och jag somnar om efter 45 minuter pga magvärk. Kl 3.44 vaknar jag av att den minsta gråter igen. Efter fem minuter hör jag hur min värdmamma kommer så då är jag lugn. Efter ca 45 minuter sover jag igen. Vaknar vid fem igen och sen vaknar jag vid sex igen av att den minsta sover. Klockan sju ringde min väckarklocka. Dags att gå upp.
Hoppas på mer sömn denna natt. Det behöver jag!

Hoppas ni haft en bra dag och får en bra morgondag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se