Störst av allt är Kärleken

Eftersom det är mest sjuka här så erbjöd dagen inte på så många godbitar. MEN det bjöd på två underbara stunder som jag hoppas att jag aldrig kommer att glömma utan förvara tryggt i mitt hjärta.

Den minsta hade feber och var trött så jag skulle lägga henne för natten. Lade henne i min famn och började vjyssa henne samtidigt som jag sjöng ett medley med High School musicals "Can I have this dance", Cyndi Laupers "Time after time", Rock a by baby och Tryggare kan ingen vara. Till min stora förvåning så sluter hon ögonen och somnar. Det har aldrig hänt förut. Utan jag brukar sjunga en visa och sen lägga ner henne i sängen. Men nu somnade hon. Hon såg så otroligt fin ut att min röst mitt i medleyt brast och jag började gråta. Min älskade lilla tjej. Jag älskar dig såå mycket!

När jag bytte killen till pyamas så sa jag "Ge mig en kram". Han gav mig en stor kram och sen ville han ge mig en puss på munnen. Det brukar han aldrig göra. Tyvärr var jag ju tvungen att säga nej eftersom vi är sjuka. Men då gav han mig en puss på kinden istället och log sitt sötaste leenden. Åhh, vilken kärlek! Min älskade pojke!

Man måste ta vara på dessa små stunder i livet och vardagen som betyder så otroligt mycket!

Jag älskar "mina" barn så otroligt mycket och är så tacksam över att jag får vara en del i deras liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se