Fint väder och bra lektion

Åhh, jag känner mig så glad just nu. Det är härligt höstväder och jag har haft en jättebra lektion nu på morgonen. Vi pratade om olika kulturer osv och jag räckte faktiskt upp handen några gånger och gav exempel från Sverige. Riktigt kul och jag åkte hem från lektionen så glad och med ett leende på läpparna. Ser redan fram emot torsdagens lektion.

Hoppas att dagen fortsätter såhär. Ska ha barnen själva över middagen och läggning så vi får väl se.

Jag hoppas ni mår bra och njuter av dagen.

Kommentarer
Postat av: mathila

Hej hej! Lustigt nog heter jag också Mathilda och vill gärna åka som aupair nästa år! Gillar din blogg verkligen, och undrade bara vilken kurs du läser? låter intressant!

Ciao

2009-09-15 @ 21:27:42
Postat av: mate

Hej hej! Lustigt nog heter jag också Mathilda och vill gärna åka som aupair nästa år! Gillar din blogg verkligen, och undrade bara vilken kurs du läser? låter intressant!

Ciao

2009-09-15 @ 21:27:58
Postat av: angelica din vän som har samma hårfärg som du, hon som har gelst mellan tänderna, hon som har glasbitar i fötterna. hon som älskar dig Mathilda!

hallå där!!!



haha! lästa i bulgarenbrudarsnas, och vet exakt varför du var så glad efter din lektion. Hoppas å¨fler bekännelser från dig! jag älskar det!

hade underbart!

kram din legist!

2009-09-19 @ 00:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se