Fråga och svar

Postat av: You know me
Hej!

jag har läst din blogg sen du åkte till USA, och redan innan faktiskt, man skulle kunna säga att jag har hängt med lite i svängarna.
Jag har en kompis som är aupair i USA faktiskt, och hon trivs och så så det är jätte bra. Jag är verkligen glad för hennes skulloch så, men jag vill ju att hon ska vara hemma hos mig. Och nu har bestämmt sig för att stanna ett år till. Så vad hade gjort som vän? åkt till USA och släpat hem henne eller kanske paddlat över Atlanten för att hälsa på. Det är ett litet dilemma som jag har. Men jag ska väl inte klaga, hon kommer ju hem till jul :)

Kram!

Svar: Det finns bara ett svar till denna fråga. Man jobbar järnet i Norge och sen paddlar man över och hälsar på. Du ska veta att din kompis saknar dig och längtar tokmycket efter att frå krama om dig när hon kommer hem till jul. Älskar dig Angelica! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se