Låång lördag

Jaa, varför inta börja detta inlägg precis som jag har börjat de senaste med att berätta att jag är så trött. Men det är jag!
Har haft ännu en låång dag med barnen. Vi har varit på ett ställe med hoppborgar och spel. Sen åkte vi hem för lunch, åkte och badade och när vi kom hem gick vi på en promenad.

Jag känner att jag skulle kunna gå och lägga mig för natten nu. Men klockan är inte ens sex.
Ska hoppa in i duschen nu och hoppas att jag känner mig lite piggare när jag kommer ut igen. Känner för at sätta mig med en popcornskål och avnjuta en film. Jaa, så får det bli!

Hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: malin

tack mathilda. och det är sant som du säger , nu efter resan stannar man upp ibland och inser hur jäkla bra man har det här och hur mycket man tar förgivet.

hoppas allt är bra med dig , det märks att du trivs där borta i amerikat :) stor kram!

2009-09-13 @ 10:25:07
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Jaha okej, vad häftigt och roligt! :)

Lycka till med allt :)

2009-09-13 @ 20:49:52
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se