Lugn i stugan

Sitter här framför datorn samtidigt som jag tittar på "Oprah". Den minsta sover sin nap och min värdmamma är iväg med de andra barnen. Så nu sitter jag här. Det var faktiskt min värdmamma som föreslog det. Inte mig emot.

Ska slappa lite till innan de kommer hem. Det är varmt ute så det blir nog en sväng till poolen. Får passa på innan dem stänger. Det är redan september och häromdagen kändes det lite som höstvärme ute.
Det är med blandade känslor jag inser att sommaren är påväg mot sitt slut.

Hade min andra lektion på college idag. Ska ha ett litet test en gång varje vecka och idag hade vi ett provtest. Hade inte läst kapitlet i boken men ändå fick jag bara ett fel. Det tyckte jag var bra gjort och egentligen har jag ju ingen press på mig eftersom det inte räknas hur det går för mig. Men för min egen skull vill jag göra mitt bästa för att se hur det går.

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se