Mathilda Mathilda

Ibland kan jag bli så irriterad på mig själv. Jag har så mycket saker OCH kläder!

Köpte en jättefin skjorta i april som jag verkligen tyckte om och tänkte att den skulle vara perfekt till vita byxor till sommaren. Igår hittade jag skjortan, med prislappen kvar. Ahh, jag blir så trött på mig själv.
Och idag är det Labor Day och enligt nåt i USA så ska man helst inte bära vitt efter Labor Day utan det är bara okej mellan Memorial Day (maj) och Labor Day (idag). Jaha, så sprack det. Hoppas skjortan är snygg till jeans eller att den fortfarande passar nästa sommar :)

Idag gjorde jag lite scrapbooking. Alltid innan jag sätter mig med det har jag en massa idéer och inspiration men så fort jag tar fram alla saker så försvinner all inspiration och det slutar med att jag bara klistrar in bilderna på vanligt svart papper. Som nu tex så har jag en massa idéer men nu är allt bortplockat.
Så kan det vara!

Nu ska jag slappa de resterande timmarna av min lediga dag! Känns som söndag, skönt! Plus att min to do lista nästan är helt avprickad. Plus i kanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se