One Tree Hill

Jag missade säsongsavslutningen av One Tree Hill i våras och idag fick jag av en slump se det. Lycka!
Och oj vad bra det var. Jag älskar den serien! Vet inte om ni i Sverige har sett det än så jag vill inte säga för mycket. Men oj vad bra det var! Jag grät av lycka och log stort, vilket avsnitt, vilken final!



Nu ska jag sova. Fick mitt schema idag och imorgon börjar jag halv tolv. Skönt då har jag sovmorgon tänkte jag. Men nej, så roligt ska vi inte ha det. Jag har ju skola...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lina

HEj, tack för svaret :) okej, ja, vi får se hur jag ska göra helt enkelt. är rädd att komma i en jättekonstig familj, eller vad man ska göra på fritiden, om man skaffar några vänner m,m. Går du i skolan där borta med? kram Lina

2009-09-08 @ 15:01:35
URL: http://linacastanius.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Hejsan!

Vad kul att du är med på culturalcare's hemsida! :)

Jag fick hem mina ansökningspapper idag :)



Har du några bra tips?

Hur känns det att vara au-pair?

Vad tycker du är viktigt att tänka på?



Tacksam för svar!

Kramar :)

2009-09-08 @ 15:50:11
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: malin

tack för svaret (: Ja jag bolla mellan STS och CC iaf, men tror det blir STS, dom har ingen depositons avgift osv (vet inte ens om jag kan stava det) - sen var dom det första jag hörde talas om (:

MEN jag vet inte hur mycket erfarenhet jag har, jag ta hand om min brors två småkillar på 3 och 7 år.

och nu på torsdagar ska jag vara på mitt gamla dagis efter skolan för att få ihop nåt bra liksom, jag gillar verkligen barn men blir ju svårt när man inte känner nån som ha så, men mitt gamla dagis blir nog bra (: Ja men vet du om man måste ansöka först innan man kan gå på möte? hitta inte det nånstans :s ? Kram!

2009-09-08 @ 15:51:52
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror nästa säsong av OTH börjar sändas i början av nästa vecka i USA.. fuskigt. Här får man vänta bra länge till!

2009-09-08 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se