Svampstuvning

Idag blev jag så sugen på svampstuvning. Sagt och gjort. Rörde ihop något som faktiskt blev en svampstuvning och gott blev det också. Mycket nöjd över det!
Gjorde även en mycket god fruktsallad!

Har jobbat extra hela helgen. Extra jobb = extra pengar så det är inte helt fel. Men nu ska jag njuta av ett par timmar i lugn och ro så jag orkar med en ny arbetsvecka.

Borde kanske inte säga detta offentligt men den här veckan ska jag ta tag i min träning. I flera månader har gymmet tagit betalt, och jag har inte ens satt min fot innanför dörrarna. Men nu ska det bli ändring på det. Jag ska gå till gymmet för att träna, ta hand om min kropp och må bra. Få lite allmän styrka. Det är ju faktiskt ganska kul också.
Mathilda, nu kör vi!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se