Tal av Obama

Ligger just nu i min säng och tittar på när Obama talar till Kongressen. Väldigt intressant!
Lite kul också. Varje gång han säger något bra (vilket är väldigt ofta) så reser sig nästan alla upp och applåderar, sen sätter dem sig ner, men snabbt är dem uppe igen. Sen finns det några män i ett hörn som mest muttrar och inte reser sig upp.

Obama är en väldigt bra talare, har innlevelse och man tror på det han säger.

Han blev min idol när han citerade High school Musical och sa: "We´re all in this together".


Kommentarer
Postat av: Julia

Min värdmamma har ändrat mitt schema och jag ska jobba på vissa lördagar. men det innebär att jag missar två kompisars hejdå fest på fredag :/

Kul att han citerade HSM :D

2009-09-10 @ 03:19:22
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja dte löser sig nog:)

2009-09-10 @ 17:40:03
URL: http://mirellospirello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se