Washington DC

Jag har ju inte visat bilder från Washington DC kom jag på.
Så här kommer lite bilder från när jag och en tysk au pair Jessika spenderade tre dagar i Washington DC. Har fortfarande inte förstått att jag besökt USAs huvudstad.


Vita huset
  
 



Washington Monument
 

Jag framför Washington Monumentet

Lincoln Memorial
 
  
  
                                 
  

Min första kebab på över ett år

FBI:

  

Pappa - Den här bilden är till dig!

  
The Capitol




Arlington Cemetary med John F Kennedys grav
  
  
  


Pentagon och Pentagon Memorial
  


Hade tre suveräna dagar i huvudstaden. Med solen strålande och över 30 grader varmt promenerade vi runt i staden och tittade på vad Washington DC hade att erbjuda. Med trötta fötter och många minnen och upplevelser begav vi oss hem igen. Mycket bra liten resa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för bilden.

2009-09-07 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se