En vårig Lördag

Idag är det VÅR! Solen skiner och det är varmt och skönt! För ett år sedan hade jag på mig kjol och linne. Och till min förvåning kan man även ha det denna dag i år.

Gick upp vid åtta imorse och åkte till gymmet. Där tog jag ett skivstångspass (Bodypump). Så jobbigt men det känns hur bra som helst efteråt.
Direkt efter gymmet åkte jag för att titta på när min 6 åring spelade softball (ungefär som baseball). Kul! Och jag njöt i solen tillsammans med min värdmamma och de två minsta barnen.
Sen åkte jag till affären och köpte ballonger. Kom hem och duschade och sen satt jag ute i solen lääänge och åt lunch och läste en skvallertidning.
Nu är jag inne här för att säga hej. Sen ska jag slå in presenter och göra iordning mig. Efter det ska jag hjälpa min värdmamma med middagen. För ikväll blir det kalas för min minsta lilla tjej.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se