The Last Song

Åkte till shoppingcentret. Hittade mycket kläder men jag var duktig (lyssna nu mamma) för när jag provade kläderna eller såg kläder så tänkte jag "nej, detta behöver jag inte" eller " nej, jag har något liknande".
Har kommit fram till att jag inte vill lägga för mycket pengar på kläder nu utan på resor och upplevelser istället.
Ändå kom jag hem med en tunika som jag känner på mig att jag har typ en likadan hemma redan. Måste kolla upp det imorgon. Forever 21 affären är så stor. Nästan för stor, det är helt överväldigande. Man vet inte vart man varit eller vart man ska.

Sen blev det bio med Johanna. Vi såg "The Last Song. Åh, så bra den var. Om man bortser från att jag hade två barn brevid mig som spillde cola på mig, sprang upp och ner för trappan, pratade osv.
Men filmen var jättebra och tårarna rann i slutet. Man hörde en massa snörvlande runt om i salongen. Så sorgligt! Helt klart en sevärd film och en trevlig kväll!



Nu är jag trött och det blir snart sängen. Ska bara kolla lite bloggar först.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Budgetresande

Att lägga mer pengar på upplevelser är nog en bra idé och roligast i längden.

2010-04-24 @ 13:44:03
URL: http://budgetresande.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se