San Diego

Nu ar vi i San Diego. Planen var stranden men det ar molnigt och ganska kallt sa vi far se hur det blir. Vi har haft toppenvader under hela resan men sa fort vi vill till stranden blir vadret daligt. Ar nog inte meningen att vi ska till stranden under denna semester.

Ikvall blir det baseball. Sa kul! Och ol och korv med brod ocksa. Precis som det ska vara.

Imorgon beger vi oss till LA. Till LA, den stad jag alltid dromt om. Ser sa fram emot det.
Men att saga hej fa till den har gruppen kommer att vara jattejobbigt. Kommer att grata. Grat nastan igar nar vi hade var sista middag tillsammans. Jag alskar dem och vi har haft sa kul ihop!

Las Vegas var nagot alldels speciellt! Jag hade sa kul! Lovar att skriva mer om det och visa bilder nar jag ar hemma igen.

Nu ska jag ut i San Diego. Blir att ta med sig en troja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se