Santa Fe

Nu ar jag i Santa Fe, New Mexico. Denna lilla stad ar gammal och paminner ingenting om nagot jag sett tidigare. Alla husen ser ut som lerhus och den ar riktigt mysig. Gillar den!
Varmen har ar inte lika jobbig heller, vilket uppskattas.

Imorgon och fram till pa tisdag blir det lite olika nationalparker, vi ska hika/vandra i bergen, rida hast pa en ranch plus mycket mycket mer. Det ser jag fram emot!

Pa tisdag kommer vi till Las Vegas och dar vantar en partybuss pa oss pa kvallen. Ser fram emot det sa mycket!

Jag alskar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: caro

hej!!åh du fattar inte vad sugen jag blir på att åka när jag läser din blogg,har läst igenom hela nu hihihi,,, jag har lite frågor typ:)



- får du följa med på alla saker din "familj" gör?

- betalar din värd familj mycket, eller vad betalar dom?

- studerar du något i usa?

- det med 200 timmar som man måste vart med barn, skulle du kunna ge några exempel?:)

-jag är bara 14 år, men hur gammal tycker du att man ska vara när man börjar planera resan??

tack så hemskt mycket för svar, och hoppas du orkar svara:) ha så jätte kul i usa!!

2010-08-21 @ 19:09:13
Postat av: carro

hej!!åh du fattar inte vad sugen jag blir på att åka när jag läser din blogg,har läst igenom hela nu hihihi,,, jag har lite frågor typ:)



- får du följa med på alla saker din "familj" gör?

- betalar din värd familj mycket, eller vad betalar dom?

- studerar du något i usa?

- det med 200 timmar som man måste vart med barn, skulle du kunna ge några exempel?:)

-jag är bara 14 år, men hur gammal tycker du att man ska vara när man börjar planera resan??

tack så hemskt mycket för svar, och hoppas du orkar svara:) ha så jätte kul i usa!!

2010-08-21 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se