Lucka 14: Ikea

Förlåt, det blev ingen lucka igår. Var på Ikea med syster.
Därför får denna lucka även handla om IKEA. Som jag nämnt tidigare så blir allt svenskt så mycket svenskare och roligare när man bor utomlands. Jag och en au pair satte sig i min bil och körde ca 3 timmar till Ikea. Det var som att komma hem. Vi gick saliga runt därinne och ropade "titta, titta" och "åhhh" mest hela tiden. Vi fick också avnjuta en köttbulletallrik. Jag som aldrig brukar äta det hemma i Sverige blev helt till mig och njöt av varenda tugga. Att sen komma till matavdelningen var rena drömmen. Det shoppades chokladbollar, kaviar, pepparkakor, julmust, glögg, brunsås, marabou, godis m.m. De hade såå mycket! 



Vill ni läsa hela inlägget om besöket på Ikea kan ni göra det här.

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-15 @ 19:13:06
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se