Alla hjärtans dag

Idag blir det en slappar söndag vilket känns så skönt!
Vaknade dock redan vid sju idag. Det har jag den minsta att tacka för. Kunde inte somna om så jag låg kvar i sängen och läste. Inte helt fel det heller!
Tog precis en promenad och nu är det fix med bilder som gäller och sedan scrapbooking. Jag ska också sätta mig och fixa en massa inlägg på bloggen, har många ideér som flödar.
Lite OS ska jag se om jag kan hitta också. Tror det är damers slalom eller något idag?!

Nu väntar jag också på att mina barn ska komma hem så de får se sina Alla hjärtans dag presenter jag ställt på köksbordet. Jag ville bara ge dem något symboliskt för att det är Alla hjärtans dag. Så de får en varsin påse med lite godis i. Plus ett varsitt kort format som ett hjärta som jag har gjort själv där det står hur mycket jag tycker om dem. Hoppas de blir glada!
Imorse fick jag ett Alla hjärtans dag kort av min 6 åring. Så söt! Jag vet att den äldsta har jobbat på ett kort till mig den här veckan, som hon velat ge till mig varje dag men jag insisterat på att hon skulle spara det till Alla hjärtans dag. De är så söta!




Det är kul att ha fyra barn så man får köpa många olika saker och motiv osv.


Även mina värdföräldrar får en liten Alla hjärtans dag present!




Nej, om jag skulle vara lite effektiv och sätta igång med allt fix.

Hoppas ni har en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se