Ett litet hej fran Lake Placid

Har uppe i Lake Placid ar allt jattebra. Hotellet ar jattefint och mysigt!! Blir avslappnad bara av att titta ut genom fonstret och se all sno.
Igar akte jag bobsled. Sa laskigt med kul! Idag blev det skridskoakning och sen tog jag fem barn och akte pulka. Jag kande mig som ett barn igen. Tva minuter i borjan stod jag nedanfor backen och tog kort men sen akte jag lika mycket som barnen. Sa kul!! Den minsta skrek "again again" sa fort vi var nere.
Kan inte beskriva hur kul det var och det var sa harligt att se barnen sa glada. Eftermiddagen bjod pa utomhus hot tub och sen god middag. Allt detta i trevligt sallskap. Kan inte bli battre. For att inte tala om den goda frukostbuffen. Langtar redan till morgonen!

Hade tankt halla mig ifran datorn tills vi kom hem men vi trivs sa bra att vi stannar en natt till. Darfor ville jag kika in och saga hej.

Jag njuter verkligen har uppe och lovar att bjuda er pa bilder nar jag kommer hem. Kameran tappades i snon men med harblas ar den nu som ny igen. Till min stora lattnad.

Som sagt, jag njuter!! Ska strax hoppa i sang. Jag sover med tva barn och imorse tyckte de att det var morgon redan klockan sex. Det tyckte inte jag men vad spelade det for roll?! Plus att jag hade svart att somna och sen vaknade under natten sa sammanlagt blev det 4 timmars somn. Hoppas pa nagra fler inatt!

Ska titta lite pa OS forst framfor brasan.
Hoppas ni ocksa har det bra!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se