Friends

Sitter och tänker på min Sverigevsitelse. Ibland känns det som att allt bara var en dröm. Kan inte riktigt förklara, men ibland får jag påminna mig själv att jag faktiskt varit hemma. Det känns som en dröm, en underbar dröm. Även om det på ett annat sätt också kändes precis som vanligt att vara hemma.

Att allt var så fantastiskt bra har jag min familj, släkt och vänner att tacka för. Jag blir tårögd när jag tänker på alla mina vänner där hemma. Jag visste att jag skulle ha några vänner kvar när jag kom hem. Men att jag skulle ha så många som jag hade gör mig så otroligt glad och rörd och jag är så tacksam att få ha dem som mina vänner.

TACK!!!


Några av dem som gjorde min vistelse helt perfekt!


Kommentarer
Postat av: Anna

DU gjorde min jul och nyår PERFEKT! Längtar redan tills du kommer hem.

2010-02-03 @ 13:06:16
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se