Gårdagen

Det blev ingen uppdatering igår. Jobbade hela dagen och sen var det au pairmöte och när jag kom hem gick det inte att komma in på bloggen.

Hade en jättebra dag igår. Hjälpte till på morgonen med att få iväg barnen. När de hade åkt lade sig en skön känsla över en. Jag lekte med den minsta samtidigt som jag organiserade leksaker och barnens rum. Sen packade jag för Lake Placid för alla barnen. Så nu är det klart!
Sen åkte jag, den minsta och min värdmamma till shoppingcentret. Där köpte hon mig en Alla hjärtans dag present. Så snällt! Bilder kommer senare.
Vi åt lunch och sen hamnade vi på vår favoritbarnaffär. Det fanns så mycket fint att vi blev helt överväldigade. En outfit till den minsta blev det i alla fall.
Efter en mycket trevlig tur åkte vi hem. Så kul att få spendera tid med min värdmamma  Kom hem och då gav jag den minsta mat och lade henne. Sen slutade jag och då var det bara att åka på au pair möte. Där åts det god middag och det var trevligt att prata med au pairerna. Bra möte helt enkelt!

Så gårdagen kan sammanfattas som jättebra! Idag är en ny dag med lite fler barn men jag tror den kommer bli bra den med.

Hoppas ni får en bra tisdag!

Ps. Det snöar här nu vilket gör mig GLAD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se