Helgen är här

Idag är det fredag och helgen är här. Har en kanonhelg att se fram emot. Ikväll ska jag hem till den nya au pairen Josefin, äta middag med hennes värfamilj och sen ska vi se på film eller något.
Imorgon ska jag jobba lite, sen ska jag slappa och fixa och på kvällen ska jag ha filmkväll med min värdmamma. Vi ska äntligen se Twilight!
På söndag ska jag träffa fyra andra svenskar och vi får se vad vi hittar på. Kul blir det i alla fall!

Jobbade idag på morgonen och förmiddagen. Sen åkte jag till gymmet och när jag kom hem hade min värdmamma gjort en tonfisksmörgås till mig. Så gott!
Nu är det snart dags att börja jobba igen.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha en sån snäll och omtänksam värdfamilj! :)

Om jag skulle åka till Usa som aupair skulle jag vilja ha en sådan värdfamilj!

Ta hand om dig!

2010-02-26 @ 23:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se