Kärlek på Alla hjärtans dag!

"Valentine´s Day is a great opportunity to thank you for all the LOVE + SUPPORT you give to our family each day! I hope you enjoyed your Valentine´s day! We love you so much!"

Detta stod det bland annat i kortet som jag fick av min värdmamma. Det värmde verkligen och gjorde mig så glad!
Och så fick jag en jättefin Alla hjärtans dag present, ett Pandora armband. Där man sätter på personliga berlocker. Blev jätteglad!! Min värdmamma köpte den första berlocken, ett hjärta för att symbolisera Alla hjärtans dag. Så snällt och fint!
Sen kan jag köpa en massa olika berlocker som representerar olika saker. Ser jag verkligen fram emot. Har redan spanat in några berlocker som är perfekt att önska sig i födelsedagspresent etc.
Blev såå glad!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se