Ny vecka, ny hälsa

Så var det en ny vecka igen. Känner mig så himla glad just nu. Allt känns så bra och jag är så glad!

Har lite ledigt nu så jag får se vad jag hittar på.

Känner mig nästan helt återställd från all sjukdom, vilket känns så skönt. Och i och med starten på denna vecka så börjar starten på mitt nya liv. Gymmet ska få sig besök och jag ska komma i form igen. Jag är sugen på att träna, sugen på att svettas i olika pass som Bodyattack, Bodypump och spinning osv.
Nu kör vi!

Hoppas ni får en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du.

jag ser att du ar au pair i new york, finns du kavr.. jag har inte traffat nogon au pair och borjar bli duktigt uttrakad. kanske du kan hjalpa mig, ses en dag eller nogon.

kram emelie

2010-02-22 @ 21:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se