Snart Valentine´s Day!

Idag har det varit full fart. Precis som resten av veckan kommer att vara. Blir trött bara av att titta på schemat. Men på fredag blir det belöning då jag och några au pairer ska gå på bio och se "Valentine´s Day". Ser fram emot det såå mycket!! Har höga förväntningar och ska bli kul att träffa de andra au pairerna också. Förhoppningsvis får jag träffa den nya au pairen också!

Nu ska jag stänga av datorn och bara slappa framför tv:n och "Life Unexpected". Så skönt!

Ny dag imorgon, ny energi!



God natt alla kära bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mina värdföräldrar var på den idag :)

De sa att den var jättebra och rolig så det är possitivt!!



Kramar

2010-02-10 @ 06:44:15
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se