Snowday

Dagen har varit lååång men den har gått bra. Vi har varit och spelat basket, simmat och sen tog jag de två äldsta och åkte och åt bagels till lunch. Så trevligt att umgås med dem och sitta och prata. Vi hade en trevlig och rolig koversation. Det är alltid lika kul att höra vad de tycker och tänker.
Sen åkte vi alla ut till värdmormorn där barnen lekte i snön. Det var hur mycket snö som helst, kanske inte om man jämför med Sverige. Men det var jättemycket och de hade så kul!
Sen åkte vi hem och lade barnen. När de var i säng åt jag kinamat med mina värdföräldrar. Jättegott och trevligt!

Snart ska jag sova. Kvällen efter att man har slutat går alltid alldeles för fort. Det är redan läggdags men det är mer jag vill göra. Men jag borde få sömn för jag är jättetrött plus att de säger att det ska snöa imorgon så de kanske har snowday imorgon också.

Det var en kul och bra dag idag men snälla låt barnen ha skola imorgon. Tack!

God natt kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se