Sunday

Klockan är snart åtta och för en halvtimme sedan vaknade jag utvilad till min stora förvåning.

Solen lyser utanför fönstret och jag får en känsla av vår. Men som sagt, jag vill inte släppa mina varma mysiga koftor än. Vår kan jag ha, men jag vet inte varför jag inte är sugen på bara shorts och linne. Jag måste vara tokig. Men när sommaren väl kommer kommer jag att älska den. Haha, jag vet, jag sa att jag var konstig va?!

Igår kväll kom killen ut igen och jag tänkte att "okej, då kör vi lite mer spring och skrik". Men utan protest lyfte jag upp honom i min famn, lät honom kissa och sen lade jag honom i hans säng igen. Han vände på sig och somnade om. Åhh, vilken lättnad att det gick så lätt!!

I natt drömde jag att jag skrev en inköpslista på vad vi behöver från mataffären. Skadad av jobbet?!

Hoppas ni får en trevlig och skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se