Tisdag och gym

Det snöar lite lätt ute nu. Såklart ska det komma en hel del på torsdag så då blir den dagen säkert snow day. Typiskt för på onsdagen har barnen bara halvdag, så då kan det ju vara snowday. Men jag lovar att det blir på torsdag.
Hoppas innerligt att snön försvinner snabbt eller att de skottar undan den för jag har många planer för helgen och då måste jag kunna ta mig fram.

Idag efter att jag skjutsat killen till skolan så besökte jag gymmet. Jaa, chockande men jag ska försöka att gå dit regelbundet. Känns bra nu efteråt i alla fall!

Nu ska jag fixa lite, ringa lite samtal och sen är det dags för jobb.

Hoppas ni har en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se