Torsdag kväll när den är som bäst

Nu har jag precis slutat och sitter här och slappar. Skulle ha jobbat sent men min värdmammas möte blev inställt och min värdpappa kom hem tidigt. Inte dåligt!

Ikväll blir det Grey´s Anatomy och Private Practice. Till det äter jag glass. En kväll när den är som bäst helt enkelt. Och det bästa av allt. Det är en hel timme kvar så jag kan slappa och göra lite vad jag vill innan jag bänkar mig framför tv:n. Det är inte ofta det händer!

Hoppas ni haft en bra torsdag!

Ps. Jag ser på statistiken att det är många som läser, men det vore kul om ni ville kommentera också. Det är ju ni som gör det kul att skriva och det är så roligt att gå in på bloggen och se att folk kommenterat!


Kommentarer
Postat av: Ingeline

Hehe, jag tänkte att det var dags att kommentera redan innan jag läste att du gärna vill ha kommentarer :)



Tänkte bara säga, fast jag har sagt det förut, att jag tycker jättemycket om din blogg och önska dig massa braheter ;D



Vilket det ser ut som att du har, skulle inte banga på en sån kväll. Just nu sitter jag här med en bokanalys kl 3 på natten och hoppas på bättre tider..



Hur som helst, ha det bäst och keep up med bloggandet :D

2010-02-26 @ 07:47:44
Postat av: Linda

Jag läser din blogg varje dag:) super bra keep up the good work:)

Hur läge till kommer du vara kvar i USA som au pair?

2010-02-26 @ 16:52:30
Postat av: Christian

Hej!



Kul med au pair bloggar! Din är väldigt bra! Kan inte du skriva om hur din familj är och om det är mycket killar som är au pairer? Känner mig ganska taggad att åka till USA! :-)

2010-02-27 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se