När ska det ta slut?

Hade tänkt skriva något kul här men så öppnade jag ett brev från mitt försäkringsbolag och det gjorde mig på dåligt humör.
Fick en stor räkning för mitt läkarbesök och proverna de tagit. Hur mycket ska de ha av mig? När ska det ta slut? Om sjukvården i USA har dåligt med pengar så är det inte på grund av mig.
Usch, jag vet att pengar inte är allt men detta gör mig såå irriterad. Jag varken kan eller vill lägga pengar på detta. Det finns så mycket annat jag behöver och vill lägga mina pengar på.

Mitt försäkringsbolag kommer att få ett samtal imorgon. Det är tur att de inte har öppet nu, för jag är inte på humör. Imorgon kanske jag har lugnat ner mig.

Lade mig precis i sängen efter en låång dag, är helt slut. Nu ligger jag och ser på "Grey´s Anatomy" och sen är det "Private Pratice". Det gör mig på lite bättre i alla fall! Skönt är det i alla fall!

Jag skriver om vad jag gjorde idag imorgon istället.

Imorgon är det fredag!!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se