90 dagars bytesrätt

I USA är det 90 dagars bytesrätt i de flesta affärer när man köper kläder. Det tycker jag är jättebra!
Speciellt idag. Jag köpte två pyamasar i november för att jag tyckte att jag behövde det plus att de kändes bra. Men nu, mer än en månad senare så har jag inte använt dem och tror inte att jag kommer göra det heller. Så jag letade i min burk där jag samlar alla kvitton (se mamma, det är bra att spara allt) och hittade då kvittot på pyamasarna. Så jag kunde lämna tillbaka dem, vilket jag gjorde och fick då 35 dollar tillbaka. Perfekt!

Så då köpte jag filmen "Another Cinderella Story". Kanon!

Nu känns allt så bra! Att ha 90 dagars bytesrätt är BRA!





Kommentarer
Postat av: Trees

Oj vad bra att det är 90 dagar! Men det blir nog en hel del "fusk" då.. att man använder och lämnar tillbaka osv! Men de skadar ingen svensk i amerika! När ska du hem?:) Trivs du?

2010-01-11 @ 11:06:12
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se