Full dag - Slappar kväll

Idag har jag nog kört slut på barnen och på mig. Det har varit körning hit och dit. Spelat basket och fotboll, åkt ch tvättat bilen som till min förfäran var smutsig igen efter en timme bara av att ha stått still. Irriterande! Dock har jag aldrig kört igenom en sådan där automatisk biltvätt förut så det var en nervös upplevelse.
Efter lunch och lek blev det sen att ta alla utom till den äldsta och simma. Sen kom vi hem och då var det vila som gällde, och det var vi värda.

Mår lite sådär. Men jag tänker att en lunginflammation ger mig en jättebra ursäkt att äta godis fast det inte är lördag. Tänkte sätta på en romantisk komedi men kände inte för det utan tänkte zappa på tv:n. Men jag tänkte att det skulle ju förstöra mitt rykte om jag sa att jag inte var sugen på en romantisk komedi. Så efter lite om och men och filmbyte så sitter jag nu och ser på "27 Dresses". Och det känns bra!

Jag slappar och bara har det bra. Fixar lite på datan. När jag såg " Another Cinderella Story" hade jag ingen data i knät och det var så avkopplande men ikväll har jag det men det är skönt ändå.

Sen blir det sängen! Det blir en lång vecka pga att den äldsta har haft operationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se