Full torsdag

Idag har det varit ännu en fullspäckad dag. Lämna och hämta den minsta på "skolan". Besök på biblioteket, utelek i snön, handla mat, hyra film, hämta kinamat, simskola, läggning och städning.
När jag och min värdmamma sa god natt avslutade vi med "We survived". Det var precis så vi kände. Att vi överlevde denna dag. Min värdmamma var trött idag och jag har lunginflammation.

Idag ringde de från läkaren och frågade hur jag mådde. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Jag mår inget bra. Jag mår precis som jag gjorde innan jag gick till läkaren och det är väl inget bra tecken?!
De sa att det är en långsam återhämtning ochn jag kan väl säga att jag kanske inte får den vila jag behöver så jag får nog ta helgen till att vila upp mig. Jag behöver nog det. Om det inte ska bli värre.

Tog med barnen ut idag. Det var faktiskt riktigt skönt ute. Solen lyste och det var pudersnö. Vi kastade upp snö i luften och sjöng "Let it snow". Härligt!






Tack pappa och mamma för vantarna. De var jättesköna och varma. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se