God morgon Söndag!

Prick klockan sju vaknade min lilla tjej. Jag gick och lade mig tio så det skulle ju ha inneburit 9 timmars sömns för mig, perfekt!
Men jag vaknade klockan tolv och trodde att klockan var morgon. Och efter det har jag vaknat 1-2 gånger VARJE timme. Trots att den minsta har sovit hela natten. Men jag har hört henne vända på sig, mumla lite osv. Man kan nog inte riktigt slappna av när man jobbar, även om det är nattetid.
Dock känner jag mig inte så trött och är redo för den här dagen.

Morgonen blir lugn, funderar på att baka bröd. Sen blir det att åka till shoppingcentret så att hon kan få sin pretzel, sen blir det hem och baka, bada i badkar, pyssla och bara mysa.

Hoppas ni får en skön och mysig sommar!


Kommentarer
Postat av: Becca

"Hoppas ni får en skön och mysig sommar!" Gissar på att du menade söndag? :)

2010-01-31 @ 16:48:49
Postat av: Sofia Svensson

Roligt du verkar ha det ändå, det måste vara givande om inte annat. Att dels ta hand om barn och sen få uppleva en annan miljö ett annat land. Helt idialiskt

2010-01-31 @ 23:46:27
URL: http://badromancehappymarriage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se