Golden Globes Red Carpet

Det var många paraplyer på Golden Globes, galan som hyllar film och tv-serier. Föutom att röda mattan bjöd på en massa regn så bjöds det också på en hel del kändisar i fina galaklänningar.
Här är några av mina favoriter:


January Jones från "Mad Men"


Fergie


Kristen Bell

Sandra Bullock - Golden Globes 2010 Red Carpet
Sandra Bullock

Leona Lewis - Golden Globes 2010 Red Carpet
Leona Lewis


Maria Menounos 

Kate Hudson - Golden Globes 2010 Red Carpet
Kate Hudson

John Krasinski & Emily Blunt - Golden Globes 2010 Red Carpet
Emily Blunt
(det var henne jag såg i NYC)


Jennifer Garner


Penelope Cruz


Cameron Diaz


Heidi Klum och Seal

Nicole Kidman - Golden Globes 2010 Red Carpet
Nicole Kidman

Courteney Cox - Golden Globes 2010 Red Carpet
Courtney Cox Arquette

Jennifer Aniston - Golden Globes 2010 Red Carpet
Jennifer Aniston

Julia Roberts - Golden Globes 2010 Red Carpet
Julia Roberts


Amy Poehler - Golden Globes 2010 Red Carpet
Amy Poehler


Paula Patton


Kate Winslet

Sen hade Reese Witherspoon och Toni Collette jättefina klänningar men de hittar jag inga bilder på så jag lägger in dem när jag finner dem.

Vi får ju inte glömma killarna:


Chace Crawford från "Gossip Girl"
(Han är bara såå snygg)

Taylor Lautner - Golden Globes 2010 Red Carpet
Taylor Lautner


Alexander Skarsgård
(Och så fick vi lite svenskt på galan också)


De flesta bilderna är tagna från
http://justjared.buzznet.com/


Vad tycker ni om stilen på Röda mattan?
Vilken var er favorit?



Kommentarer
Postat av: Louise - The world from my perspective

Mest opassande var Cameron Diaz. För "tantigt" tycker jag.

Mest oväntade var Julia Roberts.

Men åhhh vad snygga klänningar de hade.

2010-01-18 @ 09:27:44
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Nej det är Lexington, älskar det märket och har det mkt i min inredning:)

2010-01-18 @ 09:30:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lisa

På "Herr" fronten måste jag säga att Taylor Lautner såg väldigt stilig ut. Courtney Cox Arquette såg också vacker ut i sin klänning, men favoriten var nog Sam Worthingtons(spelar huvudrollen i Avatar) sällskap/flickvän, hon hade nog den vackraste klänningen den kvällen.

2010-01-18 @ 20:34:36
Postat av: malin

Kate Hudsons och Jennifer Anistons klänningar är ju to die for ;)

2010-01-19 @ 20:18:53
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: Angelica... Vidar!

wow! detta är en typisk mathilda grej måste jag säga. Lägga upp tusen bilder på kändisar. Galet!!!



men, jag gillar dig ändå!



kramar Hulken!

2010-01-25 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se