Helg!

Så var det helg. Klockan är strax efter fyra och jag har slutat.
Dock blev jag inte så glad när mun värdmamma lät mig sluta så tidigt. Vad skulle jag göra nu tänkte jag?!

Om jag jobbar til sex så är det en helt annan sak känns det som. Plus att det är jobbigt att vara ledig när man hör alla barnen där nere osv. Jag får så dåligt samvete även om jag vet att jag inte ska ha det. Men jag kan inte hjälpa det.

Skulle ha träffat ett gäng au pairer ikväll och ätit pizza och sett på film. Men nu ska de ut istället, men till skillnad från de andra så är jag varken 21 eller har falskleg. Så det blir en hemmakväll.
Så vad ska jag hitta på då? Hade gärna jobbat, dels för att då känner jag mig behövd och så har jag inte dåligt samvete. Men jag får jobba på det. Tror jag ska sätta på bra musik och sen fixa med min scrapbooking.

Hoppas ni har en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se